susanneljung

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Susanne Ljung - 4 april 2012 19:12

Skolan va gryym idag! På lunchen hade jag o mickan +några vääldigt roligt xD

Kom en gubbe o snacka om mat i en och en halv timma! Fast jag Mickan, Filip T och Christoffer hade skit roligt, haha xD

I stan va d as roligt.

Fick skäll i bussen av en kille för att vi sjöng, haha väldigt roligt va d xD

Sen så gick vi o åt på småggan, sen gick vi o köpte fotbollsskor till mickan, blev ett par as snygga! (y)

Sen gick vi till gina o jag köpte lite olika saker t.ex detta:

         

Hehe.

En bandeau svart.

Ett linne rosa.

Cykelbyxor svarta.


Grymt nöjd!

Hade sjukt roligt hela tin, var verkligen såå länge sen jag skrattat så mycket!
Älskar er flickor!


Ni kan så en sjukt rolig mening:

"vad är nått för nått?" Haha, har man skrattat så mycket innan så är denna menigen ännu roligare, herregud asså! ;) 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards