susanneljung

Alla inlägg under februari 2012

Av Susanne Ljung - 29 februari 2012 18:47

Gick ut en härlig promenad i solskenet förut med Lovisa, mys :)

Sen fixa jag fruktsallad sen gick jag ut o cykla o nu e jag hemma. Blir nog lite fruktsallad sen, hehe..

Fett go dag idag asså, eller asså skolan va tråkig men värdet va sjukt härligt!!

Hörde en lärka förut så..... nu är.... VÅREN HÄÄÄÄR!!!!!! :) Super duper glad!!! :D


- Bjuuder på denna otroligt snygga bild ;)



Kram Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 29 februari 2012 15:47

gick faktiskt ganska bra idag, kommer få göra om prov om 2 veckor på verb men det andra gick ganska bra faktiskt :)

Nu ska jag nog ut o gå, eller så ska jag dra till Sollebrunn o se om någon vill spela fotboll elr nåt. 

Fast jag ska kolla upp de först men sen så blir de nog fotboll hoppas jag om någon vill, ska nog prata med Karin först, hehe ;) Hejdå!

Btw, Tack estet för att ni kom o spela o sjöng för oss! Var riktigt bra o vacker, o Erik när du sjöng din Tatuering gjorde du det skit bra!! :)   



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 29 februari 2012 09:51

Hallå hallå, igår lämna jag min dator i skolan för jag orka inte bära den runt på stan :P

Jag kom hem efter en härlig dag i stan med Sara, Quentin, Christoffer o Jesper o vi skratta o hade lite roligt jag o Sara, hehe :P

Sen följde Sara med mig hem o jag bytte om sen blev de träningen (Y) :DD

Har ont i benen o knät i dag :( 

Nu har jag matte, se ya ;)



Mina nya vårskor som jag ska köpa om en månad :) Miggy ska köpa rosa, haha cool kvinna de ;)



Kram Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 28 februari 2012 10:19

Har bild nu, hehe bild-picture ! Fattar ni !? ;P haha....

Efter skolan blir de stan men som otur är så ska Christoffer o Quentin ( blää ) till stan oxå..

Men Sara följer med mig o Jesper, jippiiee !!! :)

Är svin hungrig och ont i magen :( Inte min vecka asså, kommer nog bli sämst.....

Bye.. ;)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 27 februari 2012 21:25

va dagen över nästan.

Jag o Jessica tog 20 över 3 bussen hem o vid bussen mötte Lovisa mig.

Min kväll/dag spendera jag med Josefine och Locisa, vi spela monopol.

Nu blir de natten, Godnatt ;)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 27 februari 2012 14:46

är det idag.

Snart blir de hem o då är man med Lovisa !! :)

 

- Välkommen tillbaka Sötnos !!:)

Så kommer josefine hem oxå !!! :)



Älskar eer !!! :-*<3



Kram Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 26 februari 2012 18:24

Idag ringde jag pizzan o beställde hem, mums !!

Så jag satt o åt de, sen gick jag ut o satte upp afficher om min försvunna katt :(

Fast det är både bra och dåligt/tråkigt att hon är borta :(

Nu blir de mat o sen ponnyakuuten, bye !! ;)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 26 februari 2012 12:03

på er alla.

Idag blir de slapp dag o sen ikväll blir de goodiiss :)

Ikväll/natt kommer Lovisa hem, längtar såååå mycket :)

Ska bli roligt, ska äta lite mys middag idag, kommer bilder på de :)

Hejdå,   igen...



Kram Sussie :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards