susanneljung

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Susanne Ljung - 10 februari 2012 16:03

jag inte lagt upp ALLA bilder än...

Men det har varit såå mycket för mig det senaste, igår va jag ute hela dan o sen va jag tvungen o plugga o nu städar ja o ska ut sen o sen ikväll åker jag ikväll o kommer hem imorgon/ kl. 12 typ..

Så förlåt men det kommer imon LOVAR jag !! :)


Kram Sussie

Av Susanne Ljung - 10 februari 2012 07:23

Men det det kommer nu idag ist.

Igår efter skolan följde Jonte, Jessica och Mickan med mig hem för att äta, när hon va typ halv 4 så såg vi Quentin på andra sidan på sin cykel. Vi bah, hmm.. undra hur detta ska gå typ, han kommer över utan att ramla elr a, han kom en liten bit iaf. När det va typ 5-10 meter kvar så va det blank is, så där halka han ju o vi hade ju skratta en massa vid matbordet ( vi skratta åt ingenting ) så detta va ju ännu roligare, sen kom han in o då gick vi upp till mitt rum o chilla i typ 3-5 min.

Sen gick ner o tog på oss allt o sen ut o åka. När jag gick ut ( jag va sist ) så kom Zimpa ( Simon ) och Rickard, det va ganska roligt, sen kom Christoffer på cykel, hehe.

Men han klara sig, han tog på sig sina skridskor o sen så åkte vi.

Vi åkte lite här o där, riktigt skojj va de. Hände lite saker på isen oxå...

Det kommer bilder, men inte nu för nu måste jag dra iväg till skolan, hejdå :)


Kram Sussie

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards