susanneljung

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Susanne Ljung - 2 februari 2012 19:50

Idag var jag i skolan ( som vanligt ), men innan lunchen hände det lite saker med mig, Karin o Sara....

   

Karin föll av stolen... 

O Sara la sig ju självklart på henne o kommer typ inte upp, normala ?? ( neeeej !!!! )

Men sen gick vi o åt o sen blev de idrott, hade med mig kläder (Y) :)

Vi dansa så jag va med på de, sen körde dom staffet o de kunde/ville inte jag vara med på, så jag kolla på.

Sen körde dom fotboll, då ställde jag mig i mål o då fick Janniche typ ett utbrott ( som vanligt ;P ) o blev sur..

Men Alexander ( går bredvid ) sa att jag skulle göra olika saker o här kommerr dom.

* klämma på en boll 90 st på vänster handen ( den skadade ).

* Göra 8 hoppa upp konstig grej på varje den ( 12 asså ).

* Hoppa upp för läktaren ( 2 "trappor" ) 12 ggr.

* Stå plankan i 30 sek med bara en hand.

O sen var jag slut så ni bara vet, ville bara gå o dö typ ( så jag o Sara ska gå o dö :P ).

Men sen var det b-engelska, men jag var klar med allt så jag satt mellan 5-10 min inne på lektionen o sen fick jag sluta ! Jippiee !! Satt i soffan med Janniche o Arne, hehe. Gjorde korsord med henne o jag ägde ( host ) ;D

Sen gick jag hem till Karin, då åt vi.

Sen gick vi en promenad till ica o köpte godis, sen blev det bibloteket o käka godis. Gjorde en sak där som jag ska kolla imon om de e kvar, busigt.. ;)

Sen gik vi hem till henne o kolla på tv o tjöta, sen åt vi tårta med blåbär i ( bläääää), men chokladen va god :D

Sen tjöta vi lite o jag låg på golvet i hennes kök, sen kom miggy o nu sitter jag o kollar fb o lite olika blogga i soffan, myys :) 


- jag=ÄLSKAR myys :)

 



- Bjuder på dom hära sköna o go bilder ! Älskar er tjejor :-* <3















/ Susanne   

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards