susanneljung

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Susanne Ljung - 13 februari 2012 18:16

Idag vakna jag vid 9 men låg kvar i sängen till 11, hehe..

Sen gick jag upp o åt frukost, sen gick jag ut o tillbringa förmiddan med Jessica, hade as roligt.

Vi skratta o Jessica låg på marken hela tin.

Vi skulle bli ett gäng, men... det va bara Jessica som kom, hon är en riktig kämpe ;)

Sen åkte hon till stallet o jag gick in, jag satte på en film o myste lite.

Bär jag mös tänkte jag på alla som är sjuka, Krya på er från mig !!

Sen gick åt jag lite, sen gick jag o Jepser ut o åkte skridskor, mysigt va de :)

Träffa Eva-Lena ( Jessicas mamma ) ute på isen, hon hade köpt längdfärdsskridskor så hon skulle åka för första gången tror jag, det såg ut iaf. Haha såg ganska roligt ut, ni skulle se de ;) 

Nu sitter jag o tittar på film, igen ;P

Aja, ska fortsätta nu. Ha en bra o mysig kväll !

PS. Har fixat 2 olika bilder, komentera gärna vilken ni tycker är snyggast ;)

Första.


Andra.



Som sagt, komentera jätte gärna, skulle bli såå glad !!   


Kram Sussie :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards