susanneljung

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Susanne Ljung - 24 februari 2012 20:37

Idag va jag med Ebba, hade skit roligt.

Vi gjorde lite olika saker o kolla å lite bilder, o nu kommer vi till det största...

Hon köpte detta till mig !! :D


Visst är det gulligt !?! :D <3

Hon är bara såå söt och underbar, älskar diig !!!!<3

Nu sitter jag o chillar, ska nog äta kladdkaka, hehe musm ;)

Imon blir de cup med 97-96:orna, ska bli rologt men nervöst...

Fast mickan ska stå som tur va så jag slipper skämmas ifall jag släpper in något mål ;P

Nu ska jag äta lite, cioo :)


- Dagens outfit :)



Kram Sussie :)  

Av Susanne Ljung - 24 februari 2012 12:40

Igår hade jag träning o det kändes i magen som in i sjutton asså !! :(

Sen va jag ute sprang med Mickan o Amanda, vi bara 3 st på träningen :P

När vi kom tillbaka fick vi korv me bröd, goott :)

Sen stog jag o Amanda o prata en stund sen åkte jag hem, när jag kom ducha jag o sen gick jag o la mig. 

Imorse mötte jag Ebba, va såå kul att träffa henne :D

Så idag har jag o hon vart med varann i skolan, snart ska vi ut o gå o sen slutar vi och då ska jag hem till Ebba !! :D

Kommer kolla på alla henne 900 !!!! bilder :P

Kommer blir roligt o träffa Tilde oxå, så vi kommer ha mycket roligt o prata om hennes resa :)

Nu ska jag ut o gå så, hejdå :)


PS. Va hos tandläkaren förut :( skulle dra ut en tand men jag våga inte, jag skulle inte på bedövning heller :(

Så därför va jag rädd, den va lite lös men inte så :/ 

  


Kram Sussie :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards