susanneljung

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 17:39



Emelies !



Åsas !



Min !


Vilken är snyggast ? ;)



Kram Sussie :)  

Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 17:20

för idag !

Ska packa nu o sen åker jag till en kompis ( som jag umgåts med hela dan ) o sover där, kommer bli riktigt skoj !! :)

Men idag har jag haft de riktigt skoj, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, sitter här o andas oså har jag kramp i magen, inte okej....

Men går nog över snart, hoppas jag iaf....

HAHAHA, nu måste jag packa som sagt, puss o hej lingonpastej ;)



Höger: Jesper, jag, Åsa, Emelie, Mattias o Emil :)



Kram Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 10:03

vad som hände igår och vad som händer idag.

Jag åkte på träningen och jag hade med mig allt ( trodde jag ) för jag ville göra ett gott intryck på första träningen.

men.... så hittar man bara en sko, så ringer man hem o då finns inte den andra skon hemma !!

- What !?!?!?

Vi va bara 3 på träningen så vi tänkte att vi kunde åka till kvarnabo o gymma, men Sara och Julia Karlsson kolla på träningen så det va en för mycket ( typiskt.. ) så vi träna med 99:orna ist.

Vi skulle passa varandra ( med en boll då ) o jag fick as ont i foten :( men jag klara de.

Se körde vi match, jag stog... vi förlora men vi va bra ändå ;)

 Jag fick köra utan skor tills det va 20 min kvar o jag fick Saras ute skor, skit fult va de men de dög ;)

Vi sluta träningen 8 så jag o MIckan hade en timma på oss o ducha, hade ingen skjuts hem förens 9 för vi slutar egentligen inte förens halv 9, men när hon va 20 i 9 så va jag klar så jag och Sara gick till fritidsgården o hängde.

Vill bara säga att Calle o Malin är såååå söta tillsammans, ni är ett bra par :)

När jag kom hem hade jag svin ont i knät, så fort jag gick på de gjorde de ont.

Satte en binda på de men de gick sådär o nu imorse när jag hämta datorn gjorde de as ont :(

Så kommer en kompis idag som jag aldrig träffar oxå, otur ? - Jaaaaa !

Men får stå ut,  "ska man vara fin så får man lida pin ", elr va de rätt ? skitsamma, nu ska jag sova igen o sen vid 12 kommer dom, jippie !! :)




hehe. bjuder ;)

morgontrött tjej ?  - Jaaaaa :) 



Kram Sussie :)


Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 09:58

med en tjej som heter Johanna, jag har INGEN aning om vem det är men jag läser hennes blogg, den är väldigt fin o rolig om man kan säga så ;)

Hon är jätte fin och har en pojkvän !! 



Kolla gärna på den genom att klicka på bilden, om det inte funkar så får ni kopiera denna text jjohannas.se ( har inte riktigt lärt mig hur man gör med bilder ).   



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 09:53

Länkbyte med denna fina tjej, hon heter Elin.

Hon går i min klass och hon skriver om sitt liv, lägger upp bilder på bilder hon tagit på sig/sin katt/ med min kamera o lite olika.



Kolla gärna in på elinhed.bloggplatsen.se !!




Kram Sussie :)  

Av Susanne Ljung - 15 februari 2012 09:46

Länkbyte med denna otroligt fina tjej, hon heter Sara och går i min klass.

Hon skriver om sitt liv, vad hon gör på dagarna o lite sånt.



Kolla gärna in på September17.devote.se !!



Kram Sussie :) 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards