susanneljung

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Susanne Ljung - 4 februari 2012 20:08

hoppas jag att du läser detta...

Du va med mig, det såg ut som att du gilla de. men antagligen gjorde du inte de.... 

försöker glömma dig, men det går ju för helvete inte !! Va gjorde jag dig ??

Jag älskade dig, men antagligen finns det inte något som finns så kallat "kärlek"..

Du hör mig inte, du ser mig inte, du träffar mig inte, ifall vi ses någon gång ( som vi säker inte kommer göra ) kommer du la inte ens kolla på mig !?

Snälla hjälp mig !?

Har såå många bra vänner :) men det finns ingen på hela jorden jag kan prata med som förstår exakt som jag. Blir svårt att prata med någon som inte känner samma som jag.

Så snälla du där ute i världen..  snälla snälla snälla, hjälp mig !!















/ Susanne

Av Susanne Ljung - 4 februari 2012 17:12

Igår:

Jag satt i cafét på luch rasten ( med sara, jessica o några till ), o sen så tog Anton ut mig o mula mig.. Ledsen Sussie :(

Men jag hann aldrig in för Jonte o Mattias ( 2 i min klass ) gick ut o skulle mula mig, så jag kom in pisseblöt :(

Sen efter skolan så skulle Jessica, Sara, Quentin, Christoffer, Mickan, Petra, Linnea, Karin, Diana o Elin komma till mig o åka skridskor, men Elin, Christoffer, Petra o Quentin banga, så vi blev bara typ 7 :(

Men det räckte, vi hade sjukt kul ändå :)

Jessica o Sara åt hos mig för dom andra skulle hem o äta o sen komma ner.

Men vid matbordet så hade ju jag Jessica o Sara ( INTE  normala ) så dom typ satt o skratta o typ cpa sig :P

Jessica till Sara:

Damp ?


Sara till Jessica:

Nej... Bara lite stön.. xD

Ehm.... normalt ??


Men sen gick vi ut o åkte o sen kom alla andra, vi hade fett roligt ( kommer bilder ).

Vid halv 7 - 7 åkta alla hem, förutom Diana o Linnea som gick hem till mig för vi skulle till tonår sen.

Men detta ska vi göra igen för det var sjuukt kul, minnen 4-ever ! :)

       


- hehe, skööna ! :)

Ps. Som mickan säger: Mickan på is = fail = SANT !!!!! ;)

Blev inte så bra bilder för de va mörkt ute o jag hade inte min kamera.. :(


Men som sagt, Diana o Linnea kom hem till mig efter.

Jag åt lite sen satt vi i mitt rum o typ gap skratta åt ingenting ;) Men fett roligt va de !

Sen åkte vi tonår, då skulle vi göra 3 rättersmat med Kriget ! Va inte så gott men det dög.

Jag prata lite med Andeas o de va gött.

Vi skulle duka, men man va ju tvungen o göra maten innan liksom..

Så vi gjorde namnskylltar *stavning*.

Sen kom det massa efter så vi fick typ lite panik o va tvugna o skynda oss, men kom hem efter 12 o gick o la mig direkt för jag va skit trött.

Men det var roligt ! :)


Idag: 

Jag vakna vid 12 o gick ut vid halv 1.

Sen va jag ute med Kent, sen kom mina kusiner så jag åkte lite med dom, sen kom Jessica och Filippa så jag åkte med dom ( kommer bilder ), nu sitter jag o chillar o ska sätta på en film, ha en bra o mysig lördag ! Hejdå :)















/ Susanne

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards