susanneljung

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Susanne Ljung - 18 februari 2012 14:19

att göra ett inlägg för igår o idag !

Igår: Jag vakna o gick upp vid 11 kanske, då åt jag frukost.

Sen kom min Kusin Petrus in till mig o sa att jag skulle skynda mig för vi skulle ut på isen, så jag sprang upp o bytte om o sen gick jag ner o tog på mig resten.

Sen åkte vi en bit o stanna på ett gärde o gick ut på isen o fiska, Kent va redan där så vi mötte han på ett ställe som heter Porten. I eller på Porten ( vet inte vad man säger ) så bor även min idrottlärare, hoppas hon såg mig för jag sprang på isen, cooolt va ? ;)

Sen gick vi till Ljungön o grilla, mysigt ! Jag o Petrus gjorde sönder isen lite o tog upp massa stora isblock o kasta på tunn is, roligt va de :) Det kommer även bilder !

Sen gick vi tillbaka till Porten, då fick Häggis dra mig på en pulka, palla inte gå :P

När vi va framme fiska vi en stund, sen kom det ett gammalt par ( som jag trodde va ett par men dom va kusiner :P ). Digga dom STORT, gumman hade en Iphone 4s o killen typ en Galaxy, o dom va typ 70-80 år, hahaha ;)

Sen gick jag o Kent hem, skönt men LÄSKIGT !! Isen lät jätte mycket, jag är inte rädd när låter, men det lät som att de va tunn is o jag skulle åka igenom, läskigt :(

Vi gick ut vid 12 o vi kom hem vid halv 6 typ, jag gick in i duchen när jag kom hem o sen kom Samuel så jag snacka lite me han sen, sen åkte jag till tonår o hade skoj.

Satt i soffan men Sara, Victor o Svante, asså herregud va jag skratta mycket, jag fick till och med ont i magen, haha :P

Vi pyssla på tonår så jag gjorde ett örngott med Sara, fast vi gjorde ju var sitt ;)

Såhär ser resultatet ut:

 


Fint va !?! :)

Och här kommer bilder från fisketuren:

 



Såååååå skönt, va verkligen en toppen dag, ni som va inne missa ju chansen !!!

Men sånt är livet, ibland kommer det fler tillfällen, ibland inte.....   




Kram Sussie :)


Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards