susanneljung

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Susanne Ljung - 22 februari 2012 19:18

tills Ebba kommer hem !!! :D

Längtar såå !!! :)

Förlåt om jag skriver mycket om henne men 2 veckor utan henne är hemskt, som sagt vi e ju med varandra typ VARJE dag så tänk er att er bästis/ pokjvän elr vad det nudå e åker i 2 veckor, man längtar efter den som f*n asså.

Men imon kommer hon och typ hela sommarlovet spenderas med Ebba o jag åker nog med i nån vecka till deras sommarstuga, men nu chillar jag så jag ska fortsätta med de, så ni får ha de bra :)




Snygg one piece ?? ;)


- Bjuder på denna oxå, älskar min rosa one opiece :)




Kram Sussie :)  

Av Susanne Ljung - 22 februari 2012 14:28

Jag berätta ju förut att jag inte mådde bra, så jag tog bussen kl.12 hem, men... jag tror nog att många tror att jag gick bara för att vi hade prov idag så om ni tycker synd om er så säger jag att ni hade "tur", jag fick GÅ hem i piss regn +att jag hade min datr men den klara sig men hela jag va pisseblöt när jag kom hem, så ni hade tur att ni va inne iaf ;)

Jag bytte om när jag kom hem till min one piece, jag satte på en film o typ somna, känner mig lite bättre nu så jag hoppas det inte är något allvarligt.

Sen kommer sociala o pratar med mig o min bror så vi får se vad som händer, allt skit kommer just till mig....

Aja, ska sova en stund till o sen äta o sen kommer hon om en timma typ :(



Bjuder på mig o min fina rosa one piece ;)

Hoppas alla har de bra annars !?




Kram Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 22 februari 2012 10:02

Idag när jag vakna hade jag skit ont imagen + att jag va as trött ! Kan de bli sämre !?

Aja jag kom iväg till skolan men jag satte mig i soffan direkt, sen blev de So men det blev inte så mycket jobb.. hehe..

Nu har jag matte men jag orkar inte lyssna så jag tänkte att jag kunde blogga ist ;)

Idag ska jag nog hem o käka kakor o godis, mums !! Sätter nog på en film och tar på mig min one piece så blir de mys :)

Imon kommer Ebba !!!!! :D

Saknar henne sååååååååå mycket, äntligen kommer du, har väntat i 2 veckor och 1 dag imon på att få träffa dig, o nu kommer hem till MIG !!! :D


Ps. Har prov idag i engelska :( men får se om jag är kvar då, kanske åker hem efter matten, mår skit :( 

Hoppas jag inte blir sjuk idag, då kan jag ju inte träffa Ebba imon :( Fast jag ändå, det är nog bara att jag måste vila lite, men som sagt, vi får se sen :)


 

Miioo !!! :D <3



Kram Sussie :)


Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards