susanneljung

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Susanne Ljung - 21 februari 2012 16:45

Åkte till stallet idag då vid 8, när vi ( jessica, jag o jossan ) kom till stallet lämna vi våra saker i klubbhuset o sen gick vi ner till stallet o mocka o städa i gången.

Sen kom alla andra när vi va färdiga så vi gick upp till klubbhuseto prata lite med Carina.

Sen visa hon lite saker med Nallle.

Sen valde vi hästar o då tog jag först Oden men Elin fick Oden sen så tog jag lilla Mio.

Mio= the best horse in the world !!!! <33

Gick bättre än jag trodde o jag kunde mer än jag trodde, red utan ledare o trava o sånt jätte bra tycker jag.

Det finns ju VÄLDIGT många som är mycket bättre än mig på att rida men jag tyckte jag va bra för att inte ridit på flera år.

Sen åt vi mat i solskenet ute, jätte skönt !! :)

Sen hade Jessica uppvisning med Zeppo o då åkte alla hem, men jag stanna o Jossan stanna ett litet tag till o satt o snacka.

Sen kom Miggy o vi skjutsa Jossan till Sollebrunn, medan vi va där kolla jag o Jossan efter mina, men vi hitta ingen vaktmästare :(

Nu har jag duchat för jag ska på träningen.

O då tänker ni nog vrf jag ducha innan träningen..?

Jo för de e så att jag luktar häst o det finns folk som är allergiska mot hästar så jag kan inte komma till träningen då, så jag ducha av mig med tvål o sen lite schampo.

Nu sitter jag i min one piece o väntar på att klockan ska bli typ halv 7 så jag kan åka o träna, o denna gpngen kommer jag ha med ALLT !! :)

Fick inga bilder på hästarna men...

 


Här har ni lilla Mio, fast Filippa sitter på..

Men han är sååååååååhääääääär söööt :) Puss på dej going <3



Kram Sussie :) 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards