susanneljung

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Susanne Ljung - 6 februari 2012 19:06

Avundsjuk elr ? Jag o Sara är skit bra vänner o vi är som systrar.

Men du o din bästis har ju bara varit vänner sen 7an, så ni har ju inte varit vänner mer än oss efter du flytta så det är bara bullshit !

Skaffa dig ett liv o sluta lägga dig i andras.

Du vet inte ens vrf jag börja "gråta" som du sa, prata face to face ist för att gömma dig bakom datorn och mobil ! du är inte så jävla tuff i verkligheten egentligen, bara du som tror att du är så tuff.

Det ändå du säger är "seriöst.. !? " lär dig något ord o sluta...

Pallar inte mer nu, jag skiter i allt nu !

Hejdå !!










Av Susanne Ljung - 6 februari 2012 18:42

Sara skadar sig ( nästan bröt foten ) ,men som tur va så va det inget :D

Alla håller på och är jääättttee jobbiga ( Sofia t.ex ), sen händer det mer saker.

Börjar tänka på andra saker som är skit jobbiga.

Ahhh...  står inte ut med mitt liv längre !

Snälla gud, ta bort alla människor på gjorde o gör den rolig igen.

Skiter i att alla läser detta, men jag orkar ingen.

Även om min bästis sara är underbar så vill jag bara vara ensam o ta bort allt.

Vill inte mer, hatar det !

Några skvallrar lite här o där, är det en hemlighet så håll käften för fan !

Blir så trött på allt, ni borde skämmas... :@

Av Susanne Ljung - 6 februari 2012 11:21

Jag har fått privatlektioner !! 

Av Filippa xD hehe.

Men det e ju bättre de så slipper man börja på ridskola så kan man rida lite då o då, typ 2 ggr i veckan elr nåt ;)

Men nu har jag So, jag redovisa :/

Det gick sådär men mer ät det bra hållet, jag sitter o kollar på ponnyakuten !

Nu blir det kolla runt på lite bloggar, bloggar mer efter skolan eller innan elr på kvällen !


- Nu blir de b-engelska, myser med Christoffer ;)
















/ Susanne

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards