susanneljung

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Susanne Ljung - 7 februari 2012 15:31

Igår gick jag ut o åkte skridskor med Jeppe, Debbie och Jossan ( josefine ), det var riktigt skoj !

Men man kan typ inte åkte för lite här o där är det snöhöhar som man inte akn åka igenom.. :(

Men vi hade roligt iaf !

Idag blev de hjälpa Sara för hon går ju på kryckor men det gick bra ( förutom att jag råka sparka henne 3 ggr på foten :((( ).

På idrotten var jag med o spela typ la cross eller bara cross, har ingen aning hur de stavas men man sprang runbt med en typ bandyklubba fast det gick ner så kasta man boll till varann, va jätte roligt faktiskt ! :)

Men sen fick jag ont i handleden sista 20 minuten.

Fast det gick bra, satt o gjorde annat.

Jo, malin kärde sig typ så hon blödde as mycket, jag hämta plåster på typ 3-5 min o när jag kom tillbaka var hela hennes hand full med blod i en skopa som hon gjorde i handen, lääskigt ?



ja såhär kan man se ut innan idrotten :P

Vänster - Jag, Jessica, Malin och Filippa ! :)


Aja, sen blev de b-engelska.

Som vanligt satt jag o "mös" med Christoffer, elr iaf luta mig mot han men han gilla inte de i början men sen va det ok, tills jag märkte att han grog ut mitt hår ur toffsen o fick damp, men vi har Linus så de gjorde inget hehe ;)

Jo på lunch rasten så gick vi ner till cafét för det är brandmän som kommer varje tisdag.

Så testa Malin massa saker, sen såg hon ut såhär:



Hahahaha, skolan va säker iaf ! :P


Nu blir de chilla o sen går man ut för det kommer några som ska fiska lake så jag ska kolla på, kanske inte så jätte roligt men de e bara o gå hem då, så vi får se om det blir något mer inlägg ikväll. Vet inte om jag orkar när jag kommer hem, men annars kommer det imon ( världens sämsta dag.. ), ja men vi hörs, Bye ! ;)

     



- Bjuuder ! ;)

( tar med kameran men får se om jag tar något kort, men vi får se.. :)

Kram Sussie :)  

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards