susanneljung

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Susanne Ljung - 11 februari 2012 23:18

Bilderna cpar men håller på o fixar de ! 


Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 11 februari 2012 22:57

Satt med 2 olika chips sorter, en dip, en cola, o lite godis, kan det bli mycket bättre ?

Sitter o kollar på James Bond nu med Jesper o Jimmy, mysigt ? ( nää )

Kent är borta denna helg så jag sover i hans goa säng inatt så får pojkarna övervåningen själva, undr hur de kommer o gå...

Iaf, David Lindgren är i final o de e jag stolt över ! så jag kan sova gott inatt, ne jag bara skoja.. fast jo ändå...

Vid matbordet va Jimmy o Jesper elak mot mig, fast jag skratta så jag fick ont i magen ;P

Godnatt nu, orkar inte vara uppe längre, ska sova i en sköön o gosig säng :)

       

Saknar så otroligt mycket Ebba, du har bara varit borta i några dagar men det känns som en evig !!

( jag brukar vara med henne typ varje dag så därför känns det lite annorlunda )

Men hon kommer snart... 1 vecka o 4 dar.. :(

Men längtar o sitter o räknar varje dag, så.. du är välkommen hem när du vill, men senast 1 vecka o 4 dar, men hoppas du har de bra, va ju sjuk när du åkte men hoppas att du badar o har de roligt :)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 11 februari 2012 11:09

att jag inte bloggar så mycket nu för tiden, men det är så mycket med prov o allt nu så jag hinner inte...

Ska försöka blogga lite mer, men det är inte så roligt o ha en blogg  när det inte är många som läser den, eller hur ?

Men iaf, igår gick jag till tonår ( de va cafékväll ) o träffa massa goa kompisar oså. Jag o en som heter Alida hade lite roligt med Agnes mobil, hehe. Nu vet vi iaf hur mycket en person gillar henne, men hon gillar inte han, synd va ? ;(

Aja, vi lyssna på familjen Johansson när dom berätta om sin resa till Afrika, riktigt spännande va de :)

Så va de typ någon som prata så va de fika o lite sång oså.

Sen vid typ halv 11 gick alla "gamla" hem men vi på tonår stannade till 12, vi satte på lite go musik o dansa, fett roligt va de ! En riktigt lyckad första kväll på lovet, hurra ! :)

Nu ska jag ringa Diana o undra om hon vill gå ut o åka skridskor med mig, hörs ikväll ! 

Hejdå !!


Kram Sussie :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards