susanneljung

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 15:49

Fick ett sms från Ebba idag, så här stog de:

Flygplanet gick bra och vi badar jätte mycke, jätte varmt, jag var sjuk till doktorn kom och gav mig medecin.

Det är ungefär 38 grader och imon ska vi på elefantsafari. Vi ska rida på elefanter och bada i ett vatten fall och mormor och Pillas familj kommer. Jätte kul, Längtar mycket efter dig <3


Är det inte gulligt ? Skickar det till mig från Tailand !!

Saknar henne OTROLIGT mycket, men får vänta i 1 vecka och 2 dagar...

Men det roligaste är att hon mår bra så att hon slipper ligga i sängen hela tiden, hon badar o har det roligt och är glad ! Det får mig att bli glad o må bra. Men man saknar henne såklart, men när hon kommer tillbaka kommer hon inte slippa mig en sekund !! hehe ;)

           



Min underbara och fina bästavän, ÄLSKAR DIIG :-* <3  





Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 15:27

Datorn dör snart o sen blir de träning så jag tänker berätta lite kort vad jag ska göra snart.

Nu blir de film, sen vid 5 typ blir de räkmacka ( fast jag tar typ en annan sort ) o sen vid halv 7 åker jag ner till Sollebrunn och har träning kl 7 till halv 9.

Kommer blir riktigt skoj, har inte tränat denna termin för jag skada ju handen veckan innan :/

Så jag längtar verkligen att träna.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig och mysig Alla hjärtans dag !! :)




Kram Sussie :)  

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 15:14

Den här Tjejen heter Mikaela men kallar sig för Mickan som hon skriver på varje papper ;)

Hon skriver om sitt liv och ger lite övningar.

Värd att följa/läsa !!


mickann.devote.se

Så... checka gärna in på den !! :)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 12:16

den fina tjej som jag hitta på nätet.

 


Men kolla inte hennes blogg genom att kopiera denna text bettys.devote.se :)


Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 12:02

  


Kommentera så länkar jag din blogg o du mig ! :)



Kram Sussie :)

Av Susanne Ljung - 14 februari 2012 09:37

Vakna lite tidigt idag, så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg.

Mitt schema idag:

Kolla film. Käka frukost. Klä på mig. Gå ut o gå eller åka skridskor. Lunch. Ta de lugnt. Träning :D

Jag är så sjukt taggad för träning, första träningen idag på denna termin.

Kommer bli sjukt roligt, hoppas jag iaf....

Aja, nu blir de film o sen ska jag bara göra ett snabbt inlägg om en sak.

Vänta !!! Kan inte glömma detta.

Det är ju Alla Hjärtans Dag idag !! :) 

Hoppas alla får de mysigt idag med sin pojkvän/man/flickvän o vad det nudå är.

Kanske ska tillbringa sin dag med sin häst elr nåt sånt, vem vet ?

Ha de bra iaf :)



Kram Sussie :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards