susanneljung

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Susanne Ljung - 2 april 2012 21:59

säger jag nu!

Imon vid halv 10 händer det!! :D Ska till hunddagiset, jätte stolt! :D

Nä, godnatt nu! :)

Av Susanne Ljung - 2 april 2012 20:52

Sandra l Alfredsson är en jätte söt tjej som gillar o rida.

Jag tycker:

Att hon är söt, har jätte fin blogg, hon är sig själv, roligt, hon vågar stå försig själv o massa mer, helt enkelt en helt normal toppen tjej. Hon gillar hästar, det är jätte intressant o läsa när hon skriver om sin ridlektion oså. Hon är min typ ungefär och jag tackar INTE nej om hon vill bli min vän.

Ehm, jag vet inte mer vad jag ska säga?

Hon är helt enkel hur bra som helst.

Bara älskar hennes blogg, har följt den ett tag nu o man kan inte sluta läsa den, otroligt bra!

Synd att hon inte bara är mer känd för hennes blogg äger verkligen.

Det va allt jag ville säga, puss hej! :)

Häst älskare, det ser man hur mycket som helst på denna bild, jätte fina tillsammans! :)

 


Ni måste verkligen hålla med om att hon är hur vacker som helst! Elr hur? :)<3

  


Av Susanne Ljung - 2 april 2012 19:44

Dagen har la vart sådär, men lite grym ändå! ;)

Åkte hem 2 timmar innan vi sluta för att jag hade ont i magen, känner lite nu men inte så farligt.

Hade lite flumm oxå när jag gjorde matte, hade sjukt tråkigt så jag tänkte, ja vrf inte? tar la lite kort oså, haha! Blev riktigt fina kort ( host ), fick faktiskt lite fina bilder som kommer nu! :)

 

 Digga fötter ;)

   

Gick ganska bra när jag plugga.

Sen så somna ja... ups..? :/  

Aja, skitsamma!! :D

Va ute o cykla, ni kanske tänker vrf är du ute o cyklar?

Jo d ska jag berätta för er!

Jag har ju problem med mitt knä därför är jag hos sjukgymnasten, o då vill hon att jag ska cykla o göra MASSA knäövningar.

Så detta förbannade knä :@, ska snart vara iordning! bra va? :)

Aja, gjort fruktsallad med underbaraste systern så d ska bli gött att äta d sen!

Nu ska jag dra, kommer tillbaks sen igen o berättar en sak, hejdå! :)

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards