susanneljung

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Sandra l Alfredsson

Av Susanne Ljung - 2 april 2012 20:52

Sandra l Alfredsson är en jätte söt tjej som gillar o rida.

Jag tycker:

Att hon är söt, har jätte fin blogg, hon är sig själv, roligt, hon vågar stå försig själv o massa mer, helt enkelt en helt normal toppen tjej. Hon gillar hästar, det är jätte intressant o läsa när hon skriver om sin ridlektion oså. Hon är min typ ungefär och jag tackar INTE nej om hon vill bli min vän.

Ehm, jag vet inte mer vad jag ska säga?

Hon är helt enkel hur bra som helst.

Bara älskar hennes blogg, har följt den ett tag nu o man kan inte sluta läsa den, otroligt bra!

Synd att hon inte bara är mer känd för hennes blogg äger verkligen.

Det va allt jag ville säga, puss hej! :)

Häst älskare, det ser man hur mycket som helst på denna bild, jätte fina tillsammans! :)

 


Ni måste verkligen hålla med om att hon är hur vacker som helst! Elr hur? :)<3

  


 
 
Sandra

Sandra

2 april 2012 22:33

Love it, tack!
Dessutom. Skulle vara fett gulligt om du kunde dela tävlingen på facebook (om du har) eller skriva om tävlingen på din blogg eller någon annan stans, whatever.
Roligare om fler är med. Och det ökar din chans att vinna om du delar den.
När du gjort de kan du ta kontakt me mig via facebook @sandra l alfredsson eller mail: sandrala@live.se!

Mycket kramar på dig!

/ Sandra

http://www.ponnyryttares.bloggplatsen.ss

Susanne Ljung

3 april 2012 14:45

Okej, det ska jag!
Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Ljung - 28 maj 2012 11:35

Hon är en riktig bajs, så lång och brun, haha!  Älskar dig min bajs<3 ...

Av Susanne Ljung - 10 maj 2012 16:45

Får kattungar nu, glad? Jaaaa!!!!! Hihi, drar hem snart från Ebba, får se dom då :)   Puss Sussie. ...

Av Susanne Ljung - 9 maj 2012 18:11


Söt du e!! ( Mickanofsweden.devote.se) :-*   Mickan Hööger! Pööööss! ...

Av Susanne Ljung - 5 maj 2012 13:28

Berättar en sak för er sen...

Av Susanne Ljung - 16 april 2012 18:02

vrf jag har kvar denna blogg om jag har den andra ( ljuung.devote.se )? Asså, jag gillar denna bloggen men jag vill inte blogga på den, den är snygg oså. Men tar nog bort den om ett tag ;) Vill bara säga en sak. Kika gärna in på den andra blogg...

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards