susanneljung

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Susanne Ljung - 8 januari 2012 15:06

Nu är jag hemma ! :D <3

Nu ska jag berätta ALLT som hänt när jag varit borta !

Måndag: Vakna vid lite innan 6 o ät o sen åka te sbn o packa in sina grejor i bussen, sen åkta vi vid 7 typ.

Stanna efter typ 2 timmar o gick på toa, sen åka i 3 timmar till typ, sen o äta o sånt, sen åka i 2 timmar till o sen gå på toa, sen åka o 3 timmar till o då var vi framme ( kommer inte ihåg så mycket av dit resan ) !

När vi var framme vid 4 packa vi in våra saker o fixa våra sängar. Sen gick vi runt o kolla lite överallt ( vi bodde i en aaas stor skola ! ), vi sollebrunn tjejor bodde längst ner o närmast så de var gött. Sen var det mat, sen gjorde vi lite vad vi ville o sen var det spex tror jag ( gjorde lite saker o sånt i matsalen ), det konstigaste var att i matsalen var en scen oxå.. Lite konstigt.. ?

Aja sen var det andakt vid 10 o det var tandborstning vid kvart i 11 o 11 skulle det vara släckt o mörkt i rummen ( blev inte riktigt så ).

Tisdag: Vakna 7 ( Johanna sa att vi skulle gå upp o efter ett tag så tände hon lampan i rummet, det var snällt ) o då gjorde man sig i ordning o gick o åt, när vi åt fick vi reda på att killarna väcktes av att Jönsson spela på pianot ;) haha det var lite kul faktiskt.

Sen åkte vi till backen vid halv 9, vi åkte där o sen vid 12 var det lite fika. Sen åkte vi igen, sen gick det 2 bussar hem, 1:a bussen gick vid 2, 2:a bussen gick vid kvart över 3.

Om man åkte första bussen åkte man hem o ducha, andra bussen hem o äta o sen ducha, 

Sen var det typ spex/bibelstudie/seminarie ( något var det ).

Sen var det lite snack, o sen var det andakt vid 10 typ o vid kvart i 11 var det tandborstning o sen 11 sova.

Onsdag: Samma som innan.Vakna av att Johanna satte på en pump som blåer up en luftmaddras av.

Torsdag: Samma som innan. Vakna av att joel kom in o slog med kastruller.. :(

Fredag/Lördag: Samma som innan, vakna på ett snällt sätt. Det var andakt vid 11 o sen vid 12 var det DISCO !!

Gick o la mig vid 5 o sov i 1,5 timmar.

Sen vakna vi o åt frukost sen packa vi o städa, vi åkte inte hem vid 12. 

På väg hem: Jag o sara flumma lite, Jag o larsson hade lite flumm, jag o Brodén körde kurra gömma xD

hade lite flumm sådär, sen vakna jag idag vid 2, nu gör jag inget ska nog sova snart igen ;) puuss <3

( Gjorde denna kudden :D )



PS. Det hände massa saker mellan "rasterna" som jag inte orka skriva om men fett kul hade vi o jag längtar tillbaka otroligt mycket.. :( <3

















/ Susanne 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards