susanneljung

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Susanne Ljung - 31 januari 2012 20:03

visa denna bild som jag gjorde till min engelska lärare ;)

Innan.



- Efter, visst är de fint !!? :)

( OBS. Jag fjäska INTE så ni bara vet ;P )


Oså gjorde jag denna till min musik lärare.



- Visst är den oxå fin !? ;)

På elevensval brukar Jeppe åka till stallet ( finns att man kan rida ) o rida Oden ( en fjordníng ), så jag tänkte att jag skulle göra denna ;)















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 31 januari 2012 18:17

Rubriken asså, den är så sant.

Idag va de en slapp dag o sen så åkte Ebba med mig hem. Vi åt o sen gick vi ut o åkte skridskor i 2,5 h, de var riktigt roligt.

Nu har hon åkt hem för hon skulle ha träning, men kan ju inte vara med..

På tal om de, idag fick jag låna en mjuk på på idrotten ( en sån där lite som man kan hålla en hand runt ) som jag skulle göra 3x30... Va helt slut i handen sen :P

Blir nog sån träning på torsdag oxå.

Imon åker jag till skolan som vanligt oså har jag SO o sen MA, sen äter vi o sen vid 11.30-12.00 åker vi till anten ( utanför mig ) och åker skridskor, myys :)

Kommer bilder då, längtar såå. Fast vi 7:or måste dela med oss med 9:orna.... Men det blir nog skojj ändå ! :D

Nu ska jag chilla o lite så, kanske blir en film men aja, godnatt så hörs vi imon.

       



- Här har ni några bilder på när ebba åker ;)

Älskar diig guman ! :-* <3

( NI får kolla lite snett !! )
















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 31 januari 2012 14:25

Sitter på b-engelskan o chillar o värmer mig vid Christoffer o Filip G, hehe Vaarmt :)

Ebba följer med mig hem o då sk vi åka skridskor, sen åker hon hem o tränar ! Hehe, jag slipper :D

Men ska dra göra en sak nu, puss hej :)



- Bjuuder :)<3















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 31 januari 2012 10:12

Har skit tråkigt på bilden så jag Karin o Sara chillar typ, as gött ;)

Men snart e de slut o då blir de nåt slappt :)

Sen blir de idrott, Janniche ( idrottslärare ) kommer typ döda mig för att jag inte kan vara med på idrotten o inte har kläder då :/ Hon är en riktigt sportfåne !! O jag menar de :/ Hemskt.... !



- Bjuuder på denna, love ya :) <3
















/ Susanne 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards