susanneljung

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Susanne Ljung - 14 januari 2012 19:23

Hihi, här får ni en bild på min katt Saga ( tjockis ) som jag älskar otroligt mycket ( oxå ) !! 

Love ya ! <3


Så söt e du va ! <3

















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 14 januari 2012 19:16



Vi har varit vänner och bästisar länge nu o vi har massa underbara minnen tillsammans.

Men det kommer komma ännu fler minnen tillsammans för vårat liv tillsammans är inte slut än, det är bara börjar !

Men jag vill bara säga att jag älskar dig o kommer alltid o göra !! Älskar diig ! :-*

















/ Susanne     

Av Susanne Ljung - 14 januari 2012 18:14

Snacka lite me Amanda förut, o vi bestämde att jag skulle dit o........ RIDA !!! Jippiie, längtar såå !

Ska dit imon kl.12, kommer bli bäst :)

Var så sjukt länge sen jag red, har längtat efter de o nu ska jag dit imon ! Kan de bli bättre !?! :)

Men aja, förut gick jag ut en sväng o fota lite ( blev inget när jag gick ), när jag kom hem tog jag lite på katten o senare på kvällen tog jag lite kort som jag tänkte visa för er nu.

Så... hoppas ni gillar det/dom :)


Det krånglar just nu, men dom kommer så fort de e fixat :) <3















/ Susanne

Av Susanne Ljung - 14 januari 2012 12:30

When you dreams... Its come true, and i think its wonderful

Fin text tyckte jag bara.

Men nu ska jag berätta om min vecka o lite mer om igår.

Hela veckan har jag varit med Ebba ( måndag, tisdag, onsdag, torsdag. ), o varit hemma hos henne.

Igår skulle jag gå på tonår men det blev inte så, jag åkte te Lisa o där va Sofia och Amanda oxå.

Vi träffades hos henne o fixa håret lite, sen gick vi till ica o köpte godis.

När vi va på ica ringde vi Filip Sjöö, han kom till ica o följde med oss hem o tittade på när vi gjorde mat o satt o åt den.

Vi flumma hela tin o hade skit roligt, sen gick Filip hem men vi fortsatte ju o flumma oså.

Sen åkte jag hem, men Sofia o Amanda skulle sova där så dom stannade ju kvar.

Nu gör jag inte så mycket, idag kanske jag ska åka o hämta min mobil ( vart på lagning ) så jag hoppas att vi ska göra det.

Annars händer nog inget speciellt.

Puss o hej

Bjuder på denna


















/ Susanne 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards