susanneljung

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Susanne Ljung - 3 mars 2012 11:17

in till Alingsås o kollar på bio, jippiiie!!!! :)

Ska kolla på War Horse, den verkar as bra.

Ni kommer få kritik efter filmen, när jag kommer hem.

Nu ska jag sätta på en film, o sen går jag ut.

Hejdå..



Kram Sussie ;)

Av Susanne Ljung - 3 mars 2012 10:55

Allt börja med att jag stog o vänta på bussen o då skickar Sara massa creepy sms...

Sen när vi va vid missionkyrkan ( där man skulle samlas ) så kommer Kriget o kör på oss så vi va tvugna att ta upp fötterna.

Sen åkte vi iväg med en buss, på bussen hade vi sköjj :P

När vi bada hade vi as roligt, jag, Sara, Jessica och Diana hade väääldigt roligt, hahahahaha :P

I slutet blev jag hatad av badvakten, hur lyckas man !?!? Aja, e man som man e så e man de.

Sen åkte vi o käka på Max o där käka jag detta:


( ni får vrida på huvudet )

* En Lyxshake, choklad.

* 6 bitar nuggets.

* Pommes.

* En fanta.

* Sourcreem dip.

* Ketchup.

* Salt.

* Kaffe.

Mums* !!!!! :)

   


Min lyxshake, mums ( slickar sig om munnen ) ;)


PS. Agnes drack upp mitt kaffe D;

Har bevis*



Kanske inte så mycket bevis...

Men den va full innan o nu va den tom typ :(

Aja, det va gratis kaffe så... so what !?

Sen åkte vi sån där rushkana ( stavning ), va fett roligt, hahaha ;)

Sen i bussen va man lite trött men man fick lite underhållning av lite olika personer.

PS. "ramla" ner för sätet, har ont i axeln.... :(

Dumma *****....... -.-

På fredag åker man till Alingsås badhus o simmar me klassen, hoppas de blir skojj ;)

Hejdå..



Kram Sussie :)


  

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards