susanneljung

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 19:20

Mår bättre, får se om jag går till skolan imon, men jag hoppas.

Vi ska bada imon och jag ÄLSKAR att bada, elr det spelar ingen roll om de e hav av sjö elr vad det nu då e, är de vatten som man kan va i så är jag glad, jag är en liten fisk, hihi ;)

Hihi, sööt :)

Kl 8 blir de Efterlyst och sen vet ja inte. Ska nog gå o lägga mig tidigt så kanske jag är utvilad tills imon o kanske kan åka med. Är snuvig bara men det är rätt okej, kände mig jätte hängig imorse men nu är de bättre tror jag.

Aja, vi hörs imon, om jag åker o badar så blir det inte ett inlägg förens vid halv 2 - 2 kan jag tippa på.

Om jag inte hinner göra ett inlägg på morgonen, men vi hörs imon iaf, Puss hej :)

Såå bra ( och snygga ), älskar dom verkligen. :)

    

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 16:08

Satt och mös med katten precis, katten sov o mitt knä o jag typ somna jag me :P

 



Blev mobil bild.., men gullig va !?

   

Ni får även en bild som bevisar att katten in gillar ( hon räcker ut tungan :P ), hahaha.

Ne, hon e så snäll o söt så.

Nu ska jag dra, ses :)

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 14:18

Imon ska klassen åka o bada, får se om jag ska med, men hoppas de!! Jag typ lever i vatten, älskar vatten asså !! :)

Hehe ville bara säga de, puss hej :)



Snuviga, nysiga och trötta jag.. :(  

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 13:41

Fick nybakt bulle precis :)

Mums, varm bulle och is kall mjölk, avundsjuk el? ;)

Om inte, det borde ni.. ;)

Ni vet, min katt e ju borta..

Jesper förvann för 2 dagar sen :(

Men nu är den tillbaka, jippiiie!!! :)

Ska ut o mysa lite med den, puss hej :) 

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 13:02

köpa detta om 2 månader.. :/

79               Marika bandeau

99                    Lova lace top

Sist men INTE minst...

   

Nån av dom här :)

299                     Minna hood      399                       Grand prix rugger


Lite glad igen iaf :)

  

 

 

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 12:37

Vill ha dom här kläderna..

Pris:                     Namn:  

399                       Grand prix rugger

199                     Kicki top

 

299                     Minna hood

199                Chloe color jeans

449                 Kristen highwaist coated

149               Lene leather belt


299                  Em highwaist shorts


99                 Katie flag t-shirt bra

299                Pheobe knitted sweater

299                    Joan knitted sweater

299                    Joan knitted sweater

99                    Lova lace top

79               Marika bandeau

      

Asså herregud !?

Vill ha ALLT ju !!! ALLT kostar tillsammans......, 3 167, hjälp!!! Får köpa sommar sakerna till sommar ist.. o spara som in i sjutton asså, hur ska JAG ha råd med ALLT !?

Är lite chockad och ledsen nu, hejdå... ;(


 

 


 


 

 

  

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 11:39

Snart dör min dator.. :( 

Ska ladda den oså, sen blir det bilder som kommer!!

Hejdå.                        

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 08:54

Jag fixa en liten bild bara, fin text tyckte jag.


Asså, det finns jätte många som säger vad man tycker, visst är det bra om man säger det. 

Men ibland kan det bli för grovt, har ni tänkte på de?

T.ex: "vilken ful tröja, du borde köpa en annan, din mage syns o det är fult/din mage syns o den är tjock o ful", men då kan man säga, "den där tröja som du har på dig ser lite sådär ut, kanske ska ta en större storlek så passar den bättre, men det är bara vad jag tycker, du väljer själv :D" 

Folk kan faktiskt ta åt sig det väldigt hårt, och det här kallas mobbning.

Folk ska kunna ta på sig vad som helst utan att känna "nej, jag tar inte denna, alla tycker att jag är ful och tjock i den, jag får börja använda tjocktröjor och börja banta tills jag är smal som en pinne.." Är det schysst tycker ni? det tycker inte jag, men.., jag ska inte klaga på någon, det kan hänt att jag har sagt det någon gång.

Kom på detta nu, så jag tänker sluta med allt. Antigen säger ni inget till den elr någon, elr så säger ni det på ett bra sätt.

Hoppas ni läser detta och tar åt er detta, för om det finns människor där ute i världen som tänker så här, och det är tragiskt, en del åker in till sjukhuset för att dom inte äter något och då får dom inget blodsocker, så snälla sluta med det här!! Det va allt jag ville säga..

Hejdå.



PS. Ni som är lite mulliga och läser detta, ni ska inte ta åt er så mycket i världen. Ni är lika värdefulla ända, så börja inte "banta", så himla onödigt.. 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards