susanneljung

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

En bild och betydelse full text efter bilden.

Av Susanne Ljung - 7 mars 2012 08:54

Jag fixa en liten bild bara, fin text tyckte jag.


Asså, det finns jätte många som säger vad man tycker, visst är det bra om man säger det. 

Men ibland kan det bli för grovt, har ni tänkte på de?

T.ex: "vilken ful tröja, du borde köpa en annan, din mage syns o det är fult/din mage syns o den är tjock o ful", men då kan man säga, "den där tröja som du har på dig ser lite sådär ut, kanske ska ta en större storlek så passar den bättre, men det är bara vad jag tycker, du väljer själv :D" 

Folk kan faktiskt ta åt sig det väldigt hårt, och det här kallas mobbning.

Folk ska kunna ta på sig vad som helst utan att känna "nej, jag tar inte denna, alla tycker att jag är ful och tjock i den, jag får börja använda tjocktröjor och börja banta tills jag är smal som en pinne.." Är det schysst tycker ni? det tycker inte jag, men.., jag ska inte klaga på någon, det kan hänt att jag har sagt det någon gång.

Kom på detta nu, så jag tänker sluta med allt. Antigen säger ni inget till den elr någon, elr så säger ni det på ett bra sätt.

Hoppas ni läser detta och tar åt er detta, för om det finns människor där ute i världen som tänker så här, och det är tragiskt, en del åker in till sjukhuset för att dom inte äter något och då får dom inget blodsocker, så snälla sluta med det här!! Det va allt jag ville säga..

Hejdå.



PS. Ni som är lite mulliga och läser detta, ni ska inte ta åt er så mycket i världen. Ni är lika värdefulla ända, så börja inte "banta", så himla onödigt.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Ljung - 28 maj 2012 11:35

Hon är en riktig bajs, så lång och brun, haha!  Älskar dig min bajs<3 ...

Av Susanne Ljung - 10 maj 2012 16:45

Får kattungar nu, glad? Jaaaa!!!!! Hihi, drar hem snart från Ebba, får se dom då :)   Puss Sussie. ...

Av Susanne Ljung - 9 maj 2012 18:11


Söt du e!! ( Mickanofsweden.devote.se) :-*   Mickan Hööger! Pööööss! ...

Av Susanne Ljung - 5 maj 2012 13:28

Berättar en sak för er sen...

Av Susanne Ljung - 16 april 2012 18:02

vrf jag har kvar denna blogg om jag har den andra ( ljuung.devote.se )? Asså, jag gillar denna bloggen men jag vill inte blogga på den, den är snygg oså. Men tar nog bort den om ett tag ;) Vill bara säga en sak. Kika gärna in på den andra blogg...

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards