susanneljung

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Susanne Ljung - 13 mars 2012 21:36

Cykla idag till Sollebrunn o kolla på träningen, efter träning cykla jag hem i frusna tår oså, men det blev kvällsmat o en varm duch efter jag kommit hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen o smsa Sara om i morgondagen, haha ;)

Puss o Godnatt.


PS. Viiill spela fotboll.., men jag får ju inte denna veckan :(

Det e ju skönt att jag får behandling så att jag inte behöver ha problem med knät mer ( kanske får de nån gång mer men inte lika ont elr mycket tror jag.) så kan jag hålla på me fotboll, det jag verkligen älskar o göra.

Men aja, i 8:an ska jag inte ha några skador har jag bestämt, hehe :)

Bjuder på mig o Ebbis, hatar verkligen o bara ha kort på mig. Det känns som att jag e som en mini fjortis o de vill ja int.

Har lite andra saker ja ska förbättra på oxå... 

Av Susanne Ljung - 13 mars 2012 15:37

Skolan idag va ok. 

Fick inte vara med på idrotten pga knät.

På lunchrasten tänkte vi spela fotboll men efter 2 min så vreds min tå om, det gjorde sviin ont :(

Sitter hemma med den uppe.

Snart blir de ut o cykla o sen blir de ner o kollar när tjejorna spelar fotboll.


Hejdå / Sussie :)

Av Susanne Ljung - 13 mars 2012 09:19

Här är en av min bästa väns blogg.

Han starta den idag :)

jontab.devote.se

Checka gärna in :)

En riktigt fin pöjk de :)



/ Sussie :) 

Av Susanne Ljung - 13 mars 2012 08:35

Hej, sitter i bilden o blir mobbad av Jonte o Johan *snyft* :(

Men jag har Mickan i iaf, de e bra de :)

Idag blir de ut o cykla med Jesper, måste ju testa cykeln vettu ;)

Sen ikväll blir de ner o kolla på träning eftersom att jag inte får träna elr springa elr vara med på idrotten fick jag reda på igår. Håller på med en behandling just nu så jag va tvungen o ta de lugnt ;)

Nu ska jag dra, ciao ;)

Det får bli en bild på Bebba, söt :)

Dagens outfit..'



HEEEEEJ !!! // Karin... ( moget.. -.- )


/ Sussie :) 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards