susanneljung

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Förlåt!

Av Susanne Ljung - 14 mars 2012 16:25

Är så himla dålig på o blogga nu, elr vad tycker ni ? Jag hinner typ inte o blogga längre, försköker göra det så mycket jag kan men ah, hinner som sagt inte :(

Idag va det en lång o tråkig dag, men No rädda mitt liv lite ;)

Vi skulle gå en promenad men vi fråga om vi fick spela fotboll ist..., o de fick vi :D stog i mål, gjorde en aas snygg räddning, fast det gjorde lite ont i iknät.. 

Asså jag hatar mitt knä, vrf måste just JAG ha ont o inte kan spela fotboll o ha roligt. När jag är skada så händer det alltid roliga saker men dom får ju inte ja va med på.

T.ex när jag skada handen, då spela dom fotboll o de kommer vi aldrig få igen för Janniche ( morr :@ )..

Aja, sen på engelskan ( sista dan ) så satt vi ute o jobba, elr aa, försökte så gott vi kunde, det gick sådär om jag ska vara ärlig. Men jag jobba faktiskt en halv A-4 sida, grymt va !? Även om vi dansa o hade oss så jobba vi lite.

Efter skolan kom jag hem o åt, sen blev de glass ute o solskenet på altan med katten, lite jobbigt för den ville ju ha glassen, men den fick ingen, jo den fick slicka rent tallriken i slutet. "Glass ute i solskenet på altan, kan de bli bättre ?".

Nu blir de nog en promenad elr en cykelsväng, bloggar mer sen o det kommer KANSKE bilder.

Jag är verkligen kass på att lova er bilder, dom kommer ju aldrig, men som sagt så får vi se om det kommer elr inte, Hejdå. 

 

Jag sitter på Mickans vader o jobbar me engelska.. ( Wb oss Sara?? )

   


Löööve the weather todayy !!!!!<3

Söta !?














  

 
 
 
 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Ljung - 28 maj 2012 11:35

Hon är en riktig bajs, så lång och brun, haha!  Älskar dig min bajs<3 ...

Av Susanne Ljung - 10 maj 2012 16:45

Får kattungar nu, glad? Jaaaa!!!!! Hihi, drar hem snart från Ebba, får se dom då :)   Puss Sussie. ...

Av Susanne Ljung - 9 maj 2012 18:11


Söt du e!! ( Mickanofsweden.devote.se) :-*   Mickan Hööger! Pööööss! ...

Av Susanne Ljung - 5 maj 2012 13:28

Berättar en sak för er sen...

Av Susanne Ljung - 16 april 2012 18:02

vrf jag har kvar denna blogg om jag har den andra ( ljuung.devote.se )? Asså, jag gillar denna bloggen men jag vill inte blogga på den, den är snygg oså. Men tar nog bort den om ett tag ;) Vill bara säga en sak. Kika gärna in på den andra blogg...

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards