susanneljung

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Volleyboll!

Av Susanne Ljung - 29 mars 2012 20:26

Onsdag: Spela vi volleyboll, vann 2 st o förlora nästa alla andra :(

Näst sista matchen så ropa inte jag att jag skulle ta bollen så jag och Christoffer hoppar ju in in varandra så mitt knä vrids om +att jag landar på knät, Janniche fick bära ut mig o där låg jag.

Men jag palla inte knät så jag reste mig igen o gick ut, spela en match o vinner den :D

Sen blev d ju skolmatch som det är varje år.

Jag, Karin, Ellen, Diana spela från tjejorna, Christoffer, Mattias, Filip S, Joakim spela från killarna.

O vilka vinner? Jo d gör jun självklart tjejorna, asså jag bara ÄLSKAR er SOLLEBRUNN!!! <3

Sen blev d hem o vila.

Idag: Vi hade prov o det ända jag fick reda på var att jag har sovmorgon på torsdag för jag fick godkänt :D

På idrotten fick vi glass o sen va d fritt, vi sätter ju självklart upp nät o lirar lite, så härligt!

Jag funderar på att börja i volleyboll, men det får vänta lite tills mitt knä blir bra!

Annars har dagen varit perfekt, nu blir d gröt o sen upp tidigt imon för kl.8 ska jag va hos sjukgymnasten (Y) :D

Hejdå!

Upp ifrån från vänster: Ellen, Joakim, Christoffer ( som nästan ramlar baklänges xD ), Filip s, Mattias.

Ner ifrån från vänster: Diana, jag och Karin! <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Ljung - 28 maj 2012 11:35

Hon är en riktig bajs, så lång och brun, haha!  Älskar dig min bajs<3 ...

Av Susanne Ljung - 10 maj 2012 16:45

Får kattungar nu, glad? Jaaaa!!!!! Hihi, drar hem snart från Ebba, får se dom då :)   Puss Sussie. ...

Av Susanne Ljung - 9 maj 2012 18:11


Söt du e!! ( Mickanofsweden.devote.se) :-*   Mickan Hööger! Pööööss! ...

Av Susanne Ljung - 5 maj 2012 13:28

Berättar en sak för er sen...

Av Susanne Ljung - 16 april 2012 18:02

vrf jag har kvar denna blogg om jag har den andra ( ljuung.devote.se )? Asså, jag gillar denna bloggen men jag vill inte blogga på den, den är snygg oså. Men tar nog bort den om ett tag ;) Vill bara säga en sak. Kika gärna in på den andra blogg...

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards