susanneljung

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 20:03

Min favorit film när jag var liten, hmm......

Det var nog och är Lejonkungen !

Asså, man kan inte sluta kolla på det. Det blir aldrig för barnsligt eller töntigt att kolla på de !

Men även pocahontas är väldigt bra :)















/ Susanne

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 19:54

En bild från när jag var liten.

 

Här har ni en !

Den är väldigt suddig men detta är när jag är liten iaf :)











/ Susanne

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 18:50

2 saker jag inte skulle klara mig utan !

Asså, den första e ju mobilen.

Men jag byter ut saker mot personer för då blir det lättare.

2 personer jag inte klara mig utan är Sara ! <3


Och Ebba ! <3



Dom här 2 klara jag mig INTE UTAN !!!

Dom gör min dag varje dag, skulle inte dom finnas skulle inte jag finnas. Deras hjärta gör så att jag lever, dör en har jag bara ett halvt hjärta kvar o då kan inte jag leva <3

Vill bara säga att jag älskar er ! :-* <3









/ Susanne


Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 18:44

Hade inga från just 2010 på datorn men jag hitta några andra bilder jag ÄLSKAR !!!

     




Blev bara 4 ;)

Men dom här ÄLSKAR jag o jag saknar den gamla goa tiden när man kunde vara såhär söt och helt ren ! :) <3














/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 18:38

Jag vet inte vilka 2 dagar jag längtar efter så jag hoppar över 12:an ;)









/ Susanne

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 18:29

Ja, jag tänkte köra igenom dom här nu så jag blir klar.

Så det kommer några inlägg nu ;)


Någon jag saknar:

Jag saknar väldigt många, men jag ska berätta om 2 st.

Den här jag ska berätta om heter emelie.


Jag har varit kompis med henne sen jag var 3-4 år tror jag.

Älskar o saknar diig <3


Den andra är Viktor.

Jag o han bodde tillsammans innan han flytta, det var skit länge sen jag träffa honom o jag saknar honom enormt mycket ! Saknar diig !















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 18:17

Skolan gick ganska fort ändå !

Men aja, jag kom hem o åt.

Sen städa jag o nu sitter jag här.

Har lite tråkigt så jag tog lite kort som jag kommer att bjuda på, hihi.

Inte så jätte fina bilder om jag ska vara ärlig ;)

               


Hihi ja, som du ser så hade jag lite tråkigt ! ;) Men jag diggar dom faktiskt :)

Haha, flumm !! xD

















/ Susanne 

Av Susanne Ljung - 16 januari 2012 08:15

Jahopp... Nu sitter jag här igen. I den gamla slitna soffan i skolan..

Men aja, jag ska berätta lite om igår eftersom att jag inte skrev nåt igår.

Jag åkte till Amanda kl.12, när jag kom dit bytte vi om o gick ut o hämta madam.

Sandra ( systern ) hämta tekila ( uttalas det iaf ) så fixa vi iordning dom o satte på sadeln o träns.

Sen hämta vi en cykel. Amanda börja rida så cyklade jag, sen efter halva vägen bytte vi.

Det gick sådär bra när jag skulle komma upp men jag kom upp.

Sen red vi iväg, det gick jätte bra.

Sen skulle vi trava, det gick bra men jag råka sätta mig ner lite så trava var nog inte riktigt min grej :/

Men aja, vi kom hem i jag var nöjd.

Vi lekte lite i hagen o sen så gick vi in o åt, sen gick vi ut igen o gjorde lite saker, sen gick vi in o prata o sen kom kent vid 5.

Så det var en riktigt rolig dag som jag måste göra om ! :D









- Bjuder på denna :)
















/ Susanne och Ebba på bilden :) <3 

Presentation


"Låt aldrig rädslan ta över din vilja"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards